Loo alguseks võib pidada aastat 2009, kui kohtusid kaks inimest – tuntud kokk Indrek Kivisalu ja gurmaan Helgor Markov. Indrek on töötanud erinevates restoranides, juhtinud televisioonis kokandussaateid ning olnud ka kahe Eesti presidendi peakokk – Arnold Rüütli ja Toomas Hendrik Ilvese, kokku 8 aastat. Helgor müüs aga erinevates Horeca ettevõtetes liha.

Kuidas sai alguse Food Studio?

Saatus viis Helgori ja Indreku kokku, tutvusest sai sõprus, mis on kestnud nüüdseks juba peaaegu 10 aastat. Food Studio idee aga tekkis sellest, et päris tihti kokati ühiselt koos sõpradega üksteise kodudes, aga need toimusid väikestes koduköökides. Ruumi seal palju ei olnud ja selge see, et seda oli juurde vaja. Sealt see pall veerema läkski – võiks teha sellise mõnusa koha, kus saaks sõpradega süüa teha ning mõned üritused ka kulude katmiseks! Mõlemal oli ju tavatöö samuti ning teati, et palju üritusi ei saa korraldada. Ajast võib puudu jääda! Kuidagi jõudsid nendeni ka need sobivad ruumid, mida pärast tavatööd siis õhtuti remonditi. Enne seda oli muidugi küsimuseks raha leidmine ning kui arvud löödi Exceli tabelisse, siis sealt head pilti ei tulnud. Tabel näitas, et jäädakse igatepidi miinusesse. Siiski, mõte millestki, mis on oma, oli palju suurem kui arvud tabelis! Leiti raha, leiti sobivad ruumid, Exceli tabelit enam ei vaadatud.

Ruumid vuntsiti üles ning ning uksed tehti lahti juba 3 kuu pärast. See tempo ei raugenud ka edaspidi - 8-10 üritust kuus, õhtuti söögitegemine, öösiti pesti nõusid, päeval hinnapakkumised ning lisaks tavatöö. Ka see neid ei peatanud, kuid lõpuks saadi aru, et tuleb valida – tavatöö või Food Studio. Valik tehti teise variandi kasuks ning mõlemad tulid tavatöölt ära, et kogu energia ja aeg suunata oma projektile. Tänaseks on sellest kasvanud välja Eesti kõige vingem toidustuudio, kus on korraldatud hulgaliselt üritusi erinevatele ettevõtetele, seltskondadele ning toiduhuvilistele, tutvustatud erinevate maade kööke, trende ja ning traditsioone. Tehtud nii toidukoolitusi kui ka privaatseid sünnipäevi. Õpetatud välja nii algajaid kui ka kogenud kokkasid. Kuna toiduga seonduv on nende kirg, siis nad otsivad pidevalt uusi väljundeid toidumaailmas ning just niimoodi sai alguse premium toodete maaletoomine aastal 2013.

Brändid

Food studio teeb koostööd tootjatega, kelle tooted on meis äratanud huvi. Meie eesmärk on esindada umbes seitset premium brändi, millesse me usume ja mille väärtused, missioon ja visioon läheb kokku meie omaga.

Me väärtustame :

kvaliteetseid tooteid vastavalt klientide vajadustele

rahulolevaid kliente ja partnereid

motiveeritud ning põhjalikult koolitatud töötajaid; meie töötajatel on rohkem, kui 10 aastat kogemust enda valdkonnas

eetiliselt ja majanduslikult jätkusuutlikku ettevõtlust

puhtaid ja ausaid tooteid

Meie missioon ja visioon:

Missioon: Me oleme alati valmis tegema koostööd erinevate uuendusmeelsete ettevõtetega, et üheskoos aidata inimestel kokkamisel säästa aega naturaalsete, puhaste ning tervislike toodetega. Kõik tooted peavad olema värskest toorainest ning säilitusaineteta ja E-ainete vabad!
Visioon: Me tahame olla uuendusmeelne maaletooja ning saada turuliidriks ja trendiloojaks väiketootjate seas terves Euroopas!